maandag 21 september 2009

Malta?


Vreemd
Vreemde dag vandaag.

Jackpot Sit and Go's
De laatste tijd speel ik veel de Jackpot Sit and Go's op iPoker. Met name de laatste paar dagen ging me dat erg goed af. Vandaag alleen zat alles tegen. Ik verlies elke flip, mijn azen worden gekraakt enzovoort. De MTT's (=toernooien) daarentegen daar zat het me wel erg mee. Dat was ook wel nodig ook, weant ik speeld als een kruk. Op everest speelde ik zoals ik de laatste maanden elke zondag doe, daar het main event. Ik kreeg het er drie keer als underdog in en de laatste keer was dodelijk. Geeft niet echt een lekker gevoel zeg maar. Ook op iPoker kon ik er weinig van bakken. De toernooien waar ik goed of in elk geval redelijk speelde daar zat het tegen en de toernooien waar ik de vreemde moves maakte: daar vielen de kaarten ineens goed.

Duuuhuuur
Toch, geen enkele cash vandaag in de normale toernooien en dat betekent een kostenpost van pakweg $1000. Ook de SNG wilden dus niet lukken en ook dat kostte nog eens $500 of iets in die geest. Een extreem slechte dag voor mij.

Malta!
Dan keert toch ineens het tij, of in elk geval min of meer. Ik speelde ook nog een qualifier voor Malta. En Jawel, ik heb me gekwalificeerd. Het is me niet helemaal duidelijk wat ik nu gewonnen heb, maar daar gaan we vast wel achter komen. In elk geval een ticket voor een €1500 toernooi in november. Het valt gedeeltelijk samen met de MCOP maar dat moet dan maar.

Misschien neem ik wel een week of twee vrij van werk en ga ik de kleinere events in Amsterdam spelen gevolgd door een trip naar Malta. Maar nogmaals ik moet nog even zien wat ik precies gewonnen heb als ik dat weet beslis ik wel over de details.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Evert,

Omdat je de laatste tijd relatief minder post dan vroeger: kan je wat tips geven van intressante web-sites: kijk nu standaard alleen op nederpoker en pokernews (naast pokerverhalen natuurlijk)

Mark

Parkiet zei

De grote nederlandse pokersites zijn pokerinfo.nl, pokernews.nl, pokercollege.nl en nederpoker.nl.

De aller grootste site is twoplustwo.com, maar ik vind het een vreselijke site vanwege de grote hoeveelheid onzin dat er staat.

Maar hetzelfde vind ik van pokernews.nl, dus misschien dat jij het wel geweldig vind.