zondag 11 april 2010

Begin april

De eerste week zit er op en het resultaat is desastreus tot nu toe. Januari heb ik niet veel uitgevoerd en ergens in februari besloot ik serieuzer te gaan spelen en heb ik de fixed limit op Pokerstars opgepakt. Erg laag begonnen op de $1-$2 om te kunnen wennen. Maart door naar de $2/$4 en die maand heb ik erg veel geƫxperimenteerd. Daarmee bedoel ik langere sessies spelen, meer tafels spelen, andere speelstijl geprobeerd. Niet elk experiment pakt goed uit maar ondanks dat haalde ik een goed resultaat. Of in elk geval een resultaat waar ik tevreden mee was. Vreemd genoeg ondanks dat ik onder all-in EV draai. Ja, zelfs met fixed limit draai ik onder EV. Ook heb ik een paar handen PLO gespeeld, maar daar had ik na 1.5 uur wel genoeg van. Met name ook omdat ik daar elke flip leek te verliezen. Nu is dat met PLO niet echt heel bijzonder, maar toch.

Samengevat:
$1/$2, 4.39 bb/100, $11/uur (feb)
$2/$4, 2.97 bb/100, $17/uur (maa)
$3/$6, -4.80 bb/100, $-34/uur (apr)

4bb/100 is meer dan ik had verwacht op de 1/2 en $11 per uur is nog redelijk ook. Op de 2/4 krijg je natuurlijk zwaardere tegenstanders en daardoor is de winrate lager. Maar omdat het om hogere bedragen gaat is $/uur toch iets beter. Op de 3-6 word ik tot nu toe compleet gepuind en heb ik in de eerste week 2x zo veel verloren als in heel feb gewonnen.

Maar we ploeteren gewoon door :-)

Geen opmerkingen: