zondag 8 augustus 2010

Zondag toernooien

Die speel ik zelden tegenwoordig, maar vandaag dus eventjes wel. Zoals altijd lijkt het op pokerstars niet wat te worden. Ik zat de warming up te spelen en na een hand of 78 zo'n beetje alles gefold te hebben wordt het tijd om te pushen en voila, één van de villains blijkt AA te hebben. Die is dus afgesloten, maar we ploeteren nog even voort op wat andere tafels.

Op een $20 rebuy ging het andersom, daar had ik de AA maar dat werd gekraakt door een übernit die een set had geflopt. Ik was er van overtuigd dat hij geslowplayde KK had of zo. Maar hier zit ik er nog wel in.

Wat hebben we nog open. De $215 Badugi (echt!) Een 60$, $20, en gelijksoortige dingen op PS.

Verder op iPoker waar ik met KK tegen AA aanloop. Dit wordt gecalld door een shortie met 84s, flop 884. Maar ook daar leven we nog zei het met 3bb. Daar speel ik nog het het main event, $300 waar ik er met een avarage stack nog meedoe.

En out met AK vs JJ in de $20r. Ook out in de $60 met 77 tegen QQ. En terwijl ik aan het typen ben: nog een keer er uit met JJ en AQ in de $5r. Daar heb ik wel gecashed.

----

Al het kleine spul lig ik uit inmiddels. De badugi gaat redelijk. Ik zit er nog goed bij maar erg hoge blinds inmiddels. Ook de $300 op iPoker heb ik de eerste helft overleefd met een redelijke stack. (Setje geflopd)

Badugi ding is ook weg. Voor wie het wat zegt: ik 3b met een J-badugi en btn drawt twee kaarten. Uiteraard drawt hij naar een betere badugi en dat kostte een flinke hap. Waarschijnlijk had ik ergens halverwege moeten folden.

---

De laatste is inmiddels ook afgelopen. Ook daar geen kaarten gehad, wel gedubbeld met een set maar dat alles ook weer afgeblind. Vervolgens maakte ik een 3b met 77, wordt gecalled door AK en AKx flop.

We gaan maar weer cashgamen :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey parkiet jammer dat die tourney's weer tegenvielen ...hoop op betere berichten (zsm natuurlijk) ! good luck

Parkiet zei

Tja, die toernooien zijn geweldig als het allemaal lukt. Maar vaak is dat niet het geval. Zondag was wel tegenvallend.