vrijdag 22 januari 2010

Steps?

Mijn computer heeft het begeven en om die reden speel ik nu met een oudere laptop. Niet bepaald comfortabel ook al omdat er veel mist aan installaties en het ding een stuk trager is. Om die reden doe ik het weer eens wat rustiger aan al probeer ik wel elke dag een aantal steps te spelen. Ja, die heb ik weer opgepakt. Jorryt was een weddenschap aangegaan dat hij de $1M wel zou halen afgelopen jaar en dat is hem niet gelukt. Daardoor heb ik nu weer $1000 op pokerstars staan en dat ga ik er maar doorheen jagen in een poging een EPT ticket te bemachtigen.

Daar had ik trouwens wel wat opstart problemen, weer een andere site, andere software, andere tegenstanders en ook een andere computer. Ik ben maar op step 1 begonnen en tot nu toe heb ik er weinig succes behaald. Een kleine virtuele winst is er wel, maar het stelt weinig voor.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoeveel speel je er tegelijkertijd?

Parkiet zei

Meestal zo 6 tot 10 tegelijk. Meer dan tien is lastig op mijn oude laptop, zonder hotkeys en alles. Zes is goed te doen. Inmiddels heb ik ook weer een aantal steps gedraaid en speelt het makkelijker. Ook mijn resultaten zijn un wat beter.