maandag 1 februari 2010

Januari, geen winst

Fixed limit
Slechts een korte update deze keer. Mijn computer staat hier nog steeds naast me stuk te zijn, maar ik vermaak me eigenlijk ook prima op pokerstars op dit moment. Echt veel gespeeld heb ik niet de laatste tijd. Wel wat lage fixed limit ($1-$2) voor een winst van $45. 2,6bb/100 voor de mensen die het wat zegt een een $6,84 per uur. Niet echt geweldige resultaten dus, maar ik vind het wel leuk om weer eens te doen.

Steps
De steps gaan niet goed helaas. Eerst de step 1, daar heb ik er 132 van gedraaid in januari en dat leverde 33 step 2 tickets op en $28,50 aan cashback (als je vierde wordt win je $1,50, ben dus 19x vierde geworden). Dat is een virtuele winst van $104 wat me erg tegenviel. Uiteindelijk valt het wel mee, want omgerekend zit je nog net boven de 10% ROI. Dat is niet super, maar ook niet echt slecht. In totaal heb ik hier 13 uur aan besteed.

De step 2' gaan desastreus. Van die 34 tickets heb ik er nu nog 20 over. Ik heb twee step 3 tickets gewonnen voor een ROI van -48%. Dit is een virtueel verlies van $238. Slechts 18 van die dingen gespeeld dus de statistieken zeggen nog niet zo veel, maar ik ben er zeker niet blij mee. Ook de eerste step 3 die ik gespeeld heb was zo weg.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

waarom gaat het niet?

Parkiet zei

I hou het voorlopig nog even op variance.