zaterdag 27 februari 2010

Februari

Een bijzonder matig maandje al heb ik wel winst. Eigenlijk heb ik maar twee dingen gespeeld, ten eerste de steps en ten tweede wat fixed limit games. Voor de steps hbe ik nu 1x step 5, 3x step 4 en nog wat step 1 en step 2 tickets. Totale waarde $1923,50. Dat klinkt lekker, maar is het niet want ik heb er $2090 in 'geïnvesteerd'. Een kleine verlies dus van zo'n $200. Zoals ik in mijn vorige post al aangaf heb ik behoorlijk slecht gerund. Niet meetbare dingen als met goede handen tegen betere handen aanlopen en wel meetbare dingen als all-in EV. Dat laatste is dus wel min of meer meetbaar en HM geeft aan dat ik zo'n $800 onder EV heb gedraaid of 30 buyins.

De fixed limit cashgames gingen wat beter. Daar heb ik een redelijke winrate behaald, maar wel op de lage limieten. Dus in absolute zin is het geen hoog bedrag. Mijn belangrijkste doel was eigenlijk ook Platinum status halen op pokerstars en dat is eergisteren gelukt. Dat scheelt in de rakeback voor volgende maand en dat kan behoorlijk aan tikken. Afgelopen maand heb ik $1.374 betaald om op pokerstars te mogen spelen en ik verwacht dat dat nog wel wat meer gaat worden. Daar een percentage van terug krijgen maakt natuurlijk een enorm verschil.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die pokerstars rakeback, bedoel je harde dollars of bedoel je FPP's?

Parkiet zei

Pokerstars geeft geen echte rakeback, dus ik bedoel inderdaad FPP's. Maar die FPP's kun je wel omzetten in echte $$ uiteindelijk. Het is allemaal niet heel geweldig en ik heb liever wel gewoon directe cash, maar dat kan helaas niet.