woensdag 10 februari 2010

Feb, eerste week

Er lijkt iets verbetering in de online resultaten te komen. Zondag was ik zo brak als een konijn, dus in eerste instantie niet veel bijzonders gedaan. Wel het maandelijkse Nederpoker toernooi gewonnen, wat voornamelijk een eer-kwestie is. Er doen best veel goede spelers aan mee en de buy-in is $5. Dat schiet niet echt op natuurlijk, maar voor een brakke zondag vond ik he goed genoeg. Ineens won ik weer flipjes dat helpt enorm. Uiteindelijke won ik het verhaal wat een eervolle vermelding (oh ja?) en $85 opleverde of iets. Niet echt spannend, maar het is winst.

Verder probeer ik elke dag een paar Steps te spelen en ook een uurtje fixed limit er in te krijgen. De steps lopen eindelijk weer een beetje na een erg moeizaam begin. Inmiddels heb ik daar een virtuele winst geboekt al zou ik niet weten hoeveel dat precies is.

Zoals ik al zei heb ik ook fixed limit een beetje opgepakt op Pokerstars. Het doet me altijd veel pijn om dit soort games zonder rakeback te spelen, maar dat moet maar even. Ik speel de lage limieten namelijk de 1-2. Ik probeer dus elke dag een uurtje te spelen en volgens HM heb ik deze maand 9h15m gespeeld. Ongeveer $100 winst voor net iets meer dan $10 per uur. Dat is niet eens zo heel slecht vind ik.

Veel is het allemaal niet, maar het is er wel.

Geen opmerkingen: