maandag 10 maart 2008

Slechte run

Na de grootste upswing is dan nu de grootste downswing aan de gang. Nog nooit eerder heb ik een langere periode achter elkaar verloren, maar nu lijkt alles mis te gaan. Ook krijg ik de EPT San Remo maar niet georganiseerd. Nog steeds is niet echt bevestigd dat ik ook mee kan spelen. Al is het restant aan prijzengeld wel bijgeboekt. Ook buiten het pokeren wil het even allemaal niet lukken.


Maar ik zal me concentreren op de goede dingen en dan wordt het kort :-)

Vandaag speelde ik weer een paar toernooitjes, maar geen echte successen. Alleen een kwalifier gewonnen voor woensdag twv $320 of zo. Daarmee zal ik in de toernooien net quitte zijn gedraaid. In de cashgames flopte ik een set, maar een runner runner flush zorgde ervoor dat ik weer $1000 in de min stond en dat vind ik wel genoeg voor één dag. Nu gebeurt zoiets wel vaker natuurlijk, maar ik heb wel veel van deze dagen op het moment.

Gisteren had ik moeten schaken, maarreuh, tja. Vergeten. Erg lullig allemaal zeker aangezien ik keurig had bevestigt dat ik zou komen. Ook al bekeken hoe laat ik weg zou moeten en of de locatie in Boekelo te bereiken was. Heel heel vreemd.

Nog weer even de steps geprobeerd. http://pokerverhalen.blogspot.com/2008_01_01_archive.html

Die zijn er nu ook voor de WSOP, en als warming up heb ik er ff vier gedaan. Dat was vier keer niks. Ok, ik had een step 3 ticket liggen, ook weg. (Ik geloof AQ tegen AJ). Een step 4 is een step 5 geworden, dat is dan wel weer goed nieuws. Maar een laatste step 4 sneuvelde toen ik met A8o in de SB all-in ging. Met de hoge blinds is dat een standaard move, en de big blind gooide toch alles weg. Maar ja, AA gooide hij niet weg, de lullo. Huidige stand:

Step 1 ($7,50) : 0
Step 2 ($27,00): 0
Step 3 ($82) : 1
Step 4 ($215) : 2
Step 5 ($700) : 2
Step 6: ($2100): 0
Totale waarde: $1912 (5 tickets).

En dat is meer dan het was. In principe goed nieuws dus. Wel zijn de games veel zwaarder geworden. Mischien is het verbeelding, omdat ik een maand of twee dit niet meer gespeeld heb, maar zo lijkt het in elk geval wel.

Geen opmerkingen: