dinsdag 23 december 2008

Leaderboard

Sng

Zoals ik de vorige keer ook al een beetje aangaf, zolang op Titan er niet echt veel actie te vinden is pruttel ik maar een beetje op de lage limieten op Pokerstars. Dan ging heel erg goed. Zoals te zien aan de erg strak stijgende lijn ging ik heel hard omhoog. Maar zoals altijd blijkt dat toch wel erg moeilijk vol te houden. Ik wijd dat nog maar even aan concentratie.

Routine
Eerst is het allemaal nieuw en zit ik super geconcentreerd te spelen. Maar na een tijd sluipt er toch wat routine in en op de automatische piloot spelen, dat kan nu eenmaal niet in poker. Verder heb ik toch ook wat lopen experimenteren om meer tafels te kunnen spelen. Maar aangezien de resultaten wat tegen vallen heb ik het aantal tafels toch even terug gebracht tot 12. Dat is nu zo'n beetje standaard. nou ja, eigenlijk 15, maar nu dus (tijdelijk) even niet. Wel is het op de één of andere manier extra leuk om te doen.

Nou ja, ik zit nu precies op $1000 winst met die dingen na bijna 500 SNG ($15+$1) gespeeld te hebben. Dat zat ik na 200 SnG's ook en dat voelt wel een beetje gek. Gevoelsmatig heb je dan 300 van die dingen voor nop zitten spelen. Hoewel...

Verassing
Pokerstars veraste me vandaag: Congratulations on your performance in last week's Sit & Go Leader Boards. A cash prize of $130.00 has been credited to your account. This credit can be viewed under the History section on the PokerStars Cashier.

Kijk eens aan! Nu wist ik wel dat er een leaderboard was, maar niet dat dat geld opleverde en ook niet dat ik er op stond. Behalve die $130 levert het ook nog een ticket op voor ´The battle of the planets.´ Ik ben er nog niet achter wat dat precies inhoudt, maar dat gaat vast wel goed komen.

MTT's
Ondertussen heb ik ook nog wat meer-tafelige SNG gespeeld, ook voor hogere buyins. Dat drukt de winst enigszins, want dat leverde niets op. Ook de steps lopen nog steeds niet. Daarbij heb ik een step 4 ticket gedonkt in de sunday warmup die ik bij wijze van uitzondering heb gespeeld afgelopen zondag. Op het Titan equivalent daarvan (250k garantueed of zo) zat ik er weer eens goed bij en heb ik weer niet eens gecashed. niet heel ver voor de bubble zat ik met een relaxte boven gemiddelde stack aan een net zo relaxte tafel. Helaas ging in drie redelijk natuulijke handen alle punten erin. Achteraf zit je dan toch een beetje met de gedachte, had ik iets tighter moeten spelen of misschien toch moeten wegleggen (ik had elke keer de mindere hand), maar je moet toch wel oppassen niet te resultaat gericht te denken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Evertjan,

ik struikelde over je blog, grappig om te zien dat je bent gaan pokeren. Verder ben je qua uiterlijk en stem (heb zo'n professor filmpje bekeken) geen spat veranderd.

Van dat poker lingo snap ik trouwens geen iota, behoor dus niet tot de doelgroep ;-)

Groeten uit H'lo,

Martin W.

Parkiet zei

Hallo Martin,

Erg lang niet gesproken en leuk van je te horen. Uiterlijk wijzigt inderdaad weinig en mijn stem: dat zou ik niet weten. Het is erg gek je eigen stem terug te horen op mijn filmpjes, dat wel.

Evertjan

Anoniem zei

[url=http://community.teensforlife.com/_Get-Your-Degree-Online-Montana/photo/9191047/99668.html]Belmont College Online Program[/url] [url=http://527live.reggaetelevision.com/_Hvac-School-Online/photo/9192237/111574.html]Accredited Online College Algebra[/url] [url=http://www.wniv.net/_Online-Bible-Study-Degree/photo/9193740/56458.html]Brigham Young High School Online[/url] [url=http://headbangers.houseofhaironline.com/_Online-Degree-Vs-College/photo/9192244/2440.html]Christian Homeopathy Classes Online[/url] [url=http://community.setanchor.com/_Online-Traditional-Witchcraft-Courses/photo/9194570/21529.html]Online Management Master Courses[/url]