vrijdag 12 december 2008

PLO $2 gewonnen :-)

Het lijkt er echt op dat de kredietcrisis heeft toegeslagen in de pokerwereld. In elk geval op Titan is er veel minder actie op de $50 en $100 SNG's. Dat kan ook met de ECOOP te maken hebben, daar zijn er dan veel die toch iets teveel erin 'investeren' en eerst weer wat budget moeten creƫren.

Vandaag was het dan eindelijk weer eens een extreem goede dag. Slechts 3 SnG's gespeeld, maar wel drie keer gecashed. De $100 MTT was weliswaar niets, maar ik speelde ook nog wat kleine alternatieve toernooien. Een $5 Omaha High-low split game, een 7 card stud toernooitje en ook een $2 PLO rebuy toernooi. Gewoon voor de afwisseling zeg maar. De eerste twee heb ik niet wat gebakken maar de $2 PLO heb ik zowaar gewonnen. Ik stond er erg slecht voor en dacht, och, kan ik wel even opnemen voor Pokerprofessor. Eens een keer wat andere content dan Texas Hold'em. Ik was zeer short-stacked en weet het dus zowaar te winnen. Uiteraard meer dan gemiddeld geluk gehad, maar dat hoort er bij. Het leverde ook nog iets van $140 op of zo. Niet slecht voor een $2 rebuy dingetje. En als laatste: het voelt gewoon goed om te winnen. Ook al gaat het niet om veel geld. In elk geval een redelijke start van de maand.

Ik speel weer een heel klein beetje op pokerstars. En daar probeer ik dan meerdere tafels te spelen. Ik heb dat altijd vreemd gevonden dat mensen zoveel tafels tegelijk willen spelen. Ga dan toch gewoon beter worden, speel wat hogere limieten en misschien iets minder tafels. Maar ik heb het ook wat geprobeerd en tot dusver met goede resultaten. Op de $15+$1 heb ik zowaar een ROI van 20%+. Dat is dan dus $3 per toernooi terwijl ik er 10 of 11 tegelijk speel. $30 per uur of zo en dat is niet slecht zoals ik de vorige keer ook al schreef.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Kanarie ;-)

Welke strategie gebruik je voor voor OPL?
Ben zelf daar ook een beetje aan het snuffelen, maar ik kom weinig verder dan "Zoek de plaatjes bij elkaar."

Wat is bijvoorbeeld een mooie starthand? Ikzelf probeer juist de PP niet te spelen...Of is dat juist wel verstandig??? Ben benieuwd naar de film :S:S:S

Roy

Parkiet zei

Hey Roy,

De plaatjes bij elkaar zoeken is een goed begin. Hoe hoger de kaarten hoe beter, hoe dichter ze bij elkaar liggen hoe beter. En suited of double suited is ook beter.

Paren zijn inderdaad veel minder goed dan in texas. Zelfs QQ32 kun je beter folden in vroege positie.

Verder is het natuurlijk een lang verhaal ...