donderdag 4 juni 2009

Bel

Veel bijzonders is er niet gebeurd de laatste tijd. Ik heb voor mijn doen vrij veel gewerkt, want ik had een deadline voor afgelopen dinsdag. Lijkt gelukt allemaal. Het gevolg is dat ik een beetje achterstand heb op andere dingen, maar dat wordt langzaam ingelopen. Verder heb ik de winnaars van de FPP-1000 een bericht gestuurd en op één na waren ze erg enthousiast. De datum is trouwens 31 mei geworden en zat je binnen een week van die datum dan heb je dus een prijs gewonnen. Mocht je binnen die week zitten en geen bericht hebben gehad dan moet je maar even aan de bel trekken, al denk ik niet dat ik iemand over het hoofd heb gezien.

Wat poker betreft was ik van plan het tijdelijk rustiger aan te gaan doen, maar dat probeer ik al heel lang en lukt niet echt. Nu kriebelt het ook behoorlijk. Zo'n cash als op de TSOP smaakt natuurlijk naar meer en als de dan WSOP verslagen leest, tja, dan heb ik wel zin om ook even ergens aan te schuiven.

Op dit moment denk ik niet dat het er van komt en heb ik in elk geval geen plannen.

Geen opmerkingen: