woensdag 11 november 2009

Aangekomen in Malta

Een korte udate, want er is weinig te vertellen denk ik. Gisteren was echt zo'n hangdag, alles verloopt altijd langzaam vind ik als je gaat vliegen. Eerst heb ik nog heel even wat in Amsterdam rondgewandeld en later naar schiphol gegaan. Zo'n dag bestaat voornamelijk uit wachten. Wachten op het inchecken, wachten op de douane, wachten tot je vlucht vertrekt en uiteindelijk, als je eenmaal in het vliegtuig gepropt bent, wachten tot je eindelijk je benen weer kunt strekken. Maar al met al ging het allemaal vrij soepel. Vreemd genoeg werd ik wel op Malta door een zeer potige vent uitgekozen om even mee te lopen. Nou ja, errst vroeg hij naar mijn passport, eerste keer op Malta? Welk hotel zit je? Blijkbaar gaf ik geen correcte antwoorden want het was loop maar even mee. Echt veel gebeurde er niet, mijn baggage werd een keer door een scanner gehaald en toen was alles weer goed.

Daar stond dan Abel mij op te wachten met een verkeerd bordje en een heel wazige blik in zijn ogen. Nou ja, hij stond op zijn ouders te wachten en hij had iets van wat doe jij hier? Ik hbe even een minuttje met hem staan praten of zo, maar heb toen taxi en hotel opgezocht.

Het hotel is allemaal nog onduidelijk, daar was erg veel verwarring over gisteren. Er zijn van 12-16 gereserveerd moeten zijn en ten eerste kom ik dus al eerder en ten tweede kunnen ze niets vinden in hun systeem. Anyway, ze hebben me maar een kamer gegeven met het verzoek me de volgende dag weer bij de receptie te melden. Dat heb ik inmiddels gedaan en ze zijn aan het uitzoeken hoe het nu zit. Zal allemaal wel goedkomen neem ik aan.

Verder: ze rijden hier links. Dat wist ik ergens wel maar uiteraard stapte ik toch aan de verkeerde kant in bij de taxi. Die rijdt dan een eind tot aan de weg naar het hotel. Die weg loopt steil naar beneden en dan blijk je op de 6e verdieping te zitten. Tja, niet elk land is zo vlak als nederland en inderdaad als ik naar buiten kijk kun je nog best een stuk verder naar beneden. Verder is het hier net zon pokkeweer als in nederland, hoewel de regen misschien net wat warmer is. Hopelijk klaart het wel een keer weer op. En ik heb net zo'n beetje uitgegoogled waar ik zit dus ik ga eens rondkijken.

Geen opmerkingen: