dinsdag 10 november 2009

Malta, we zijn onderweg

Wat een gedoe wel weer om zoiets te regelen. Nou ja, moeilijk hoeft het natuurlijk niet te zijn maar wat er gebeurde is dat ik een vlucht wilde boeken. Uiteraard heb ik vertrek datum enzovoort ingevoerd. Maar de dag dat ik wilde vliegen was er geen vlucht beschikbaar dus heeft de website automatisch de eerste volgende vlucht genomen. Daar heb ik geen duidelijk bericht van gehad of in elk geval was het me niet goed opgevallen. En die wat latere vlucht is natuurlijk té laat.

Dat heb ik dus om moeten boeken wat weer een heel gedoe was. Zes keer bellen en toen was het nog niet goed. uiteindelijk heb ik zelf maar gewoon een nieuwe vlucht geboekt, dit keer wel met de juiste data en de vorige laten annuleren.

Dat lijkt allemaal gelukt al zit ik nog wel met het Hotel. Daar kloppen de dagen nu niet meer van en ik ga er maar van uit dat dit op de één of andere manier wel weer goed komt.

Vreemd genoeg woont half pokerend nederland nu zo'n beetje in Malta. En de meesten daarvan zitten nu in amsterdam vanwege de MCOP. Om die reden was ik gisteren al naar Amsterdam afgereisd om enkele Nederpoker-collega's te zien en bij de Japanner wat te eten. Wel interessant om de mensen die je eigenlijk alleen van fora kent eens te ontmoeten en te horen wat de verdere plannen zijn.

Later op de avond heb ik nog even wat PLO gespeeld. Om de één of ander reden heb ik echt heel erg slecht zitten spelen. Lang niet meer 'echt' live gespeeld en ook geen PLO. De schade bleef beperkt tot rond de €350, maar dat was omdat de kaarten wel erg goed voor me vielen. Ik denk dat ik zo'n €300 winst zou moeten hebben gehad bij normaal spel.

Vandaag dan de vlucht naar Malta, ik laat de MCOP dus verder zitten. Ook niet zo goed geslapen helaas. Het alarm in dit hotel ging een keer of twee af en een ontvangen SMS maakte me ook nog een keer wakker. Echt lekker is dat niet als je na 3:00h pas een keer in je nest ligt.

Geen opmerkingen: