woensdag 16 januari 2008

PLO


Niet echt veel bijzonders gebeurd gisteren. Het spel tijdens de rebuy-periode viel deze keer wel mee. Er werd in elk geval niet om de haverklap all-in gegooid. Mijn resultaten vielen niet mee: drie rebuys en na de add-on had ik slechts 3500 punten. In één van de eerste handen verloor ik er direct 500 van. Ik raise in EP met AKo en krijg twee callers. Flop komt iets in dee geest van J74 en 3x check. Nog een 7 op de turn en de laatste caller bet 2000. Dit zou heel goed een bluf kunnen zijn, of in elk geval wil hij geen call met zo'n bet en die turn. maar goed, ik heb ook niet veel en er zit nog een speler achter me dus ik gooi toch maar weg.
Even later pak ik AA op en raise weer naar 500. Speler na mij reraiset direct weer naar 1000. Iedereen foldt en ik ga all-in en hij callt en gooit enthousaist K8o open. Huh? Wat een vreemde move weer, gunstig voor mij want met deze dubbel op sta ik weer boven gemiddeld. Er gebeurt niet veel bijzonders totdat mijn BB geraist wordt en ik AK heb. Direct liggen al mijn chip in het midden en hij maakt de call met naar blijkt Kd9d. Ik hoopte eigenlijk op een slechte aas, maar dit is ook goed (71%). Met de Qd en Jd was de flop er slecht voor mij. de turn was nog minder want de 9 kwam en dat was einde toernooi.
Met een klein beetje verlies verliet ik de NL-cahgames om pot limit omaha te gaan spelen. Dat begon erg slecht, maar ik krabbelde weer wat terug. Dan krijg ik JJ77ds. (Jh Jd 7h 7d) en de flop komt Kh Js 9h. Het was een geraisde pot en iemand bet hier pot. Hij was erg zelfverzekerd en had nog niet veel bewogen, dus mij leek de kans op QT voor de tijdelijke nuts erg groot. Maar zeker was ik niet en ik heb nog 4 spelers achter me. Ik vond het een erg lastige beslissing en dat vind ik nog steeds. Uiteindeliujk call ik en de rest gooit heel erg snel weg. Turn en river waren blanks en hij bette pot op beide. De turn betaalde ik, want ik had nog veel outs, maar op de river vond ik dat ik moest folden.
Verder werd ik nog een keer vies uit de pot gebluft. Ik turnde een T-hoog flush, maar het board pairde op de river en er werd weer stevig gebet. Aangezien er al een speler all-in was, leek het me geen bluf. Dus of een full house of ook een hogere flush en ik foldde. Trost draaide hij een straat om, en dat won ook nog. Potver.
Dus ging ik met een €450 verlies naar huis. Ongeveer €100 in de NL en €350 in de PLO.

Geen opmerkingen: