maandag 30 juni 2008

Na het begin..

..was er al snel niets meer. Nou ja, heb er nog wel een tijd voor zitten knokken. Eerst heb ik nog wel een tijd normaal zitten spelen, maar het duurde me allemaal wel erg lang, zeker ook omdat het niet mee zat. Dus ben ik om iets hogere bedragen gaan spelen, en als je niet veel achter de hand hebt is dat natuurlijk een risico. Dat risico werd duidelijk toen ik op twee SnG tegelijk tegen een set aanliep. Toen had ik niet genoeg meer voor een nieuwe buy-in en probeerde ik dat aan te vullen met een NL-cash game. In eerste instantie lukte dat, maar toen ik ook daar tegen een set aanliep had ik dan ook echt geen PS-geld meer.

Nu wordt de challenge dan van $100 naar $1000, want ik heb maar even gestort. Dat bouwde ik dan vrij goed uit naar $150. Eerst zat het tegen, maar toen won ik 4 SnG op rij. Van die $150 heb ik nu $70 op de tafels liggen, dat is (weer) teveel, maar we zullen zien hoe het gaat.

---

En het ging redelijk. Ik speelde twee keer een $10, een $20 en een $30 voor in totaal $77. Een tweede plek voor de $10 en voor de $30, en daarmee haal ik $27 + $81 = $98 op. Dus een netto resultaat van $21

De tweede run voor diezelfde buyins ging nog beter. Mijn spel vond ik lang niet altijd zo zuiver, maar op de kritieke momenten zat het toch wel even mee. Ik won één van de $10 en ook de $30. Dat levert $45 en $135 op. En zo sta ik dan al op $251.

----

En vandaag (woensdag) nog weer twee van deze $77 runs gedaan. De eerste ging vrij matig, alleen in de $20 kwam ik als short-stack bij de laatste drie. Maar toen zat het ineens wel mee en won ik zelfs de headsup voor $90. De tweede run ging in eerste instantie niet veel beter, ik word 3e in één van de $10's voor een cash van $18. De $20 lag ik al heel snel uit, maar de $30 wist ik weer te winnen. En die tikt lekker aan dus sta ik inmiddels op $349.

Geen opmerkingen: