zondag 19 oktober 2008

Bleeeuh



Korte pokeravond wordt het blijkbaar. Niets gecashed, niet eens in de buurt gekomen en zelfs niet in een SnG gecashed. $600 down op Titan en $250 op Everest of zo. Ik heb geen zin meer om wat nieuws op te starten dus doe dat dan ook maar niet.

Wel vermoeiende dag gehad. Een heeeele tijd terug had ik een nieuwe computer gepland en gisteren heb ik de eerste delen ervan hier naar binnen gehaald. Past niet waar ik het wilde hebben dus ben met meubels aan het sjouwen gegaan. Yuck, wat een rommel komt er onder vandaan. Ben meer aan het schoonmaken geweest dan wat anders.

Wel een koel dingetje, met twee 24 inch monitoren. Allebei 1920x1200. Ik had liever wat kleinere monitoren gehad, maar die zij er niet met deze resolutie. Nog geen internet en zo, dat moet nog geregeld worden. Plus het heeft Vista. Ik kan me zo niet meer herinneren waarom ik me tot Vista had laten overhalen en we zullen zien of we alle pokertoestanden aan de praat kunnen krijgen.

De grotere sites als Pokerstars zal wel geen probleem worden, maar ik vrees dat andere sites en de wat meer enge programma's wat moeilijker kan worden.

Eerst maar eens internet en als het draait zal ik eens een foto maken. Ziet er wel cool uit.

Geen opmerkingen: