dinsdag 28 oktober 2008

Oude koeien

En het is rustig geweest met de updates. Zoals al gezegd heb ik een nieuwe computer gekocht. Dat is wel leuk speelgoed met twee dikke monitoren en snelle en stillere computer. De belangrijkste pokerdingetjes zijn al geïnstalleerd, dat wil zeggen: titanpoker draait, hold'em manager doet het. inclusief de postgressql database. Dat was wel een verassing dat het in één keer werkte. Ook pokertracker en pokerstove doen het en dan heb je de belangrijkste dingen wel aan de praat. Pokerstars is ook geinstalleerd en verder nog geen andere sites. Ik heb er nog niet echt gespeeld.

Ik wilde er een foto van maken, maar mijn fototoestel blijkt niet meer te werken. Dat is wel een tegenvaller. Ook toetsenbord en muis ben ik niet tevreden over, net zo min als de stoel. Maar dat gaat opgelost worden.

Qua pokeren heb ik het rustig aan gedaan. Het liep ook voor geen meter. Dikke verliezen gedraait in de cashgames weer. Ook de toernooien was allemaal net niet. Zondag heb ik wel weer gespeeld, maar op Everest ging ik er uit met een dikke coinflip. En op Titan werd mijn JJ gekraakt door 44 (of 55 of zo).

Dat doet me er aan denken, laatst heb ik een keer zo'n klein toernooitje gewonnen en opgenomen voor pokerprofessor. Een korte omschrijving van het toernooi kun je hier vinden. Ik heb de weg naar de finaletafel in de replayer gestopt en je kunt dat hieronder zien. Duurt iets van een kwartiertje of zo.

Geen opmerkingen: