zaterdag 1 november 2008

Eerste van de maand


En daarmee wordt de nieuwe computer voor het eerst echt in gebruik genomen. Aan de HUD beviel me het één en ander nog niet, dus daar ben ik flink mee aan het klooien geweest. En erger is dat op Titan, als je van tafel wisselt, dit niet wordt opgepakt. Nu gebruik ik PT3 en Hold´em manager heeft hetzelfde probleem. Alleen heeft HM een ´tablefinder´ waarmee je het in elk geval kunt corrigeren. Bij PT3 heb ik het (nog) niet kunnen vinden. Dus zonder HUD spelen dan maar.

Ik speelde een aantal SNg's, daar had ik geen geluk. Ik speelde ook een 50k garanteed, maar daar werd ik ook 456e van de 521. Ik overlimp met As4s. Twee schoppens op de flop en iemand maakte een kleine lead. Ik raise er overheen en een andere speler callt. Dat is wel erg verdacht natuurlijk. Maar geen nood, de turn was een derde schoppen waarmee ik de nuts maak. Al het geld ging er hier in en hij bleek een set te hebben. Helaas pairde de river en maakte hij dus een full house.

Beter ging de $5k guaranteed me af. Al het pech dat ik had in de andere toernooien werd hier gecompenseerd. Het was weer een klein toernooi, een $100 buyin met 66 deelnemers, maar ik won hem en het leverde $2100 op of zo. De nieuwe computer is er weer uit :-)

------------------------------------------

EDIT: Ik had dit opgenomen. Mocht je willen zien hoe ik win: de laatste 20 minuten of zo staan hier. Ik moet het zelf nog terugkijken, dus hoop maar dat ik niet teveel domme dingen zeg of doe.

Geen opmerkingen: