dinsdag 25 november 2008

Pokerstars, step 2.


Laat ik er dan ook maar een serie van maken. Ik garandeer niet dat ik het doorzet, het eea hangt ook een beetje af van hoe de resultaten zullen zijn. Maar in elk geval heb ik de step 2 nog wel opgenomen. In de eerste serie speelde ik 20 tafels waaruit ik 9 tickets wist te winnen. Deze 9 tickets speel ik dan in deze tweede serie. Ik heb er stukken uitgeknipt, zodat het wat minder lang werd. En ook achteraf ingesproken zodat het commentaar net iets minder ABC is. Hier dan de link.

http://www.dondergoor.nl/ps_step2_9_tables/step2.htm

Net als de vorige keer moet je even geduld hebben voordat het laadt. Het resultaat was weer heel erg goed. De 9 step 2 tickets, daar heb ik 3 step 3 tickets uit gehaald, 2 herkansingen en een step 1. Helaas heb ik later nog een sessie gespeeld waar het resultaat minder was. Nu heb ik precies 6 step 4 tickets en ook 6 step 3 tickets voor een totale virtuele waarde van $1782,-

Geen opmerkingen: