maandag 3 november 2008

Vermoeiende dag.

Zeer vermoeiende dag vandaag. Om 17:30h begon het eerste zondag toernooi en vanaf dat moment heb ik onafgebroken zitten pokeren tot ongeveer middernacht. Toen vloog ik er eindelijk (?) uit in het laatste toernooi. Ik heb iets van 4 'echte' toernooien gespeeld en verder het één en ander aan S&G´s.

Mijn nieuwe computer laat het toe dat ik wat meer tafels tegelijk speel, maar tegelijkertijd is het ook vermoeiender. Het grootste gedeelte van de tijd had ik 6 tot 8 tafels open. En na een uurtje of 6 zonder echte pauze valt het niet mee de concentratie vast te houden. Ik kan me tenminste niet herinneren dat ik van online poker zo moe ben geweest als nu.

Het was een erg slecht begin met veel pech. KK tegen AA bijvoorbeeld en ook later in het main event liep ik nog een keer tegen AA aan. Dat main event werd dus niet wat, maar ik won wel een kwalifier. Dat leverde $215 op dacht ik. Ook de S&G's gingen na de slechte start wel ineens goed. De MTT's kostten $66, en SnG's leverden grofweg $250 op voor een kleine winst.

Op Titan heb ik het volgende gespeeld:
2x $50 SNG en 1x $100 SNG. Een $5000 freezeout voor $100, een $30000 freezeout voor $100 en het main-event was een $300 freezeout. Totale inleg $710 + $58. Die $10 komt omdat ik ook nog het Nederpoker toernooi geprobeerd heb. Ik heb alles zeer tight gespeeld. Het nederpokertoernooi liep ik met KQs tegen AK aan. Dus dat was weer een tientje weg :-)

De 30000, daar had ik stats als 3/1/0, te weten VPIP/PFR/3B over 96 handen toen ik het erin schoof tegen een superlosse knakker met AQ. Hij callde met A2 en tweetje op river. Tegen die tijd was ik al short. De 5k freezeout was helemaal erg. Gisteren won ik die, en werd ik 1e van de 66. Nu werd ik 67e van de 67. Nou ja, beter een keer eerste en een keer laatste dan twee keer 30e!

De $100 SNG werd niet wat, 5e voor $0 maar in de beide $50 werd ik 3e en 1e voor $100 + $250. Als laatste het main event, daar ging ik er uiteindelijk uit met een flip: AK tegen JJ. Wel al ruim in het geld, hoewel echt veel leverde het niet op: $875 of zo.

Totaal 875 + 250 + 100 = 1225. De inleg eraf en dan blijft er $457 over. Iets van $600 winst dus. Als ik dat elke dag doe is het goed :-)

--------------------------------------------------

Een tijd terug won ik een $100 toernooitje, en dat heb ik van commentaar voorzien in een driedelige serie. Deel 1 staat hieronder wel ergens, dit is deel 2.

Geen opmerkingen: