zaterdag 15 november 2008

Steps

We willen nog wel een keer een EPT-tje spelen en dus ben ik weer een beetje aan het steppen. Ik begin echt bij de step 1, en dat gaat om erg lage bedragen voor mijn doen. Maar eigenlijk is het ook wel eens relaxed om om lage bedragen te spelen. Dan hoef je toch niet zo te concentreren en kan eventueel ook met een biertje op. Inmiddels ben ik er ook redelijk bedreven in om er meerdere tegelijk te spelen al kost dat wel een stuk edge. ik heb er 15 of 16 tegelijk gespeeld, maar dat zijn dan wel voornamelijk step 1's. Ik heb het zelfs opgenomen, maar is een lange opname en gedeeltelijk mislukt.

Nou ja, ik heb de afgelopen week iets van 130 steps gespeeld en dat is best veel voor mijn doen. Het precieze resultaat weet ik niet, want ik weet niet hoeveel tickets ik had voordat ik eraan begon. Maar ik heb $780 erin gestopt en later nog weer $600. Ik volsta maar met het ticket overzicht:
Step 6: -
Step 5: -
Step 4: 6x à $215
Step 3: 1x à $82
Step 2: 2x à $27
Step 1: 1x à $ 7,50

Voor een totaal van $1433,50. Dat betekent een kleine 10% kans dat we het gaan redden.

Geen opmerkingen: