vrijdag 21 november 2008

Pokerstars, step 1

Zoals de trouwe lezers wel zullen weten heb ik een tijdje terug de EPT Barcelona gespeeld. Daarvoor had ik me gekwalificeerd via pokerstars en de steps. Nu wil ik nog wel een keer een EPT spelen, dus heb er weer wat geld voor gereserveerd en zo nu en dan speel ik dan een stepje. Van de week heb ik weer even een poging gedaan, en deze keer heb ik er veel tegelijk gespeeld en dat ook opgenomen. Er zijn nog wel een aantal niet-pokerspelers die dit blog lezen, en die zullen het na een minuut of 5 wel gezien hebben. Het duurt in totaal 45 minuten ongeveer en als je na 5 minuten het niet meer snapt: het gaat zo nog 40 minuten duur.

Maar ik denk dat diegenen die zelf ook SnG's spelen of zelfs de steps spelen het wel interessant zullen vinden. Hoe dan ook, je moet hieronder op de link klikken. Dan wordt er in een nieuw venster de video geopend. Dat duurt even om de één of andere reden. Eerst is het beeld zwart en lijkt er niets meer te gebeuren, maar als je even een (sinterklaas)liedje zingt, dan komt het wel. Nou ok, dat zingen hoeft niet per se, maar wel even geduld dus.


Klik hier


Klik dus hierboven of copy/paste de link hieronder.
http://www.dondergoor.nl/PS_Step1_20_tables/index.html

Totaal overzicht nu:
Step 4: 6x
Step 3: 3x
Step 2: 8x
Virtueel totaalbedrag: $1590. Laten we de theoretische optie van EPT Praag nemen, die kost slechts $10 000 (Barcelona was $16700). Dan hebben we dus zowaar 15% kans al.

6 opmerkingen:

Unknown zei

erg leuk om te zien hoe je speelt, je doet het goed, krijgen we nog meer films?

mvg

Parkiet zei

Hallo Mattie,

Step 2

Step 3

Hierboven nog twee links naar een step 2 en een step 3 filmpje. Ik was van plan er nog meer te maken maar dat staat voorlopig in de ijskast.

Anoniem zei

Hey man, heb je ook op pokercollege een account of niet? (username?) Wil je effe wat vragen over die filmpjes via PM....

thanks!
C

Parkiet zei

Hallo,

Ik ben niet echt dol op die PM's. Je kunt me beter mailen. Mijn e-mailadres staat linksboven in wel ergens.

Evertjan

Unknown zei

hey parkiet,

ik heb je filmpjes net gezien, was weer interessant. ga je ook de hogere steps spelen. ik heb zelf 2x step 6 gespeeld maar beide keren niks gemaakt.

groet mattie

Parkiet zei

Hallo Mattie,

Ik hoop het wel. Zoals je misschien wel weet heb ik me met de steps een tijd terug voor de Ept Barcelona gekwalificeerd. Dus ik hbe een keer of 6 de step 6 gespeeld. Eén keer gewonnen en een keer tweede.

Of ik dat weer ga doen hangt af van mijn resultaten. Ik ga zeker niet $2000 inleggen om een SnG'tje te spelen. Maar als het allemaal meezit dan zal ik het wel spelen en ook opnemen.