zondag 9 november 2008

Geen successen nog

Vorig weekend scoorde ik dus aardig. Maar dit weekend kan ik er niet veel van bakken. Ik heb zelfs 15 SNG's achter elkaar niet gecashed en dat is toch wel zeldzaam. En ook duur want 15x $100 is toch wel een aardige downswing. De SNG-grafiek zit er uberhaupt er gek uit deze maand en ik weet eigenlijk niet eens of ik wel in de plus sta.

De toernooien gaan in elk geval nog niet lekker. Vier toernooien op Everest was vier keer niks, en ook op Titan nog geen resultaten. In het main event zat ik er net wel erg lekker voor. Met 2,5x avarage stond ik in de top 5. Maar toen liep ik tegen AA aan (met AK en K op flop) en net verloor ik ook al weer wat. Ik zit er nog in, maar het houdt allemaal niet over. (Edit: en out als 133e)

Hier nog deel 3 van mijn overwinning op de $5000 grt. Is al weer een tijdje terug gemaakt, maar wel aardig om te kijken denk ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heey Parkiet,

Ik lees sinds gisteren je blog en erg jammer dat je de laatste dagen weinig wint. Ik heb veel geleerd van je filmpjes op de site en commentaar erbij is ook fijn! Veel succes nog en zorg dat je wat wint de komende dagen!