zondag 30 november 2008

Pokerstars, step 3 en 4

Nu had ik precies 6 stap 3 tickets en die heb ik laatst gespeeld in drie runs. Ik heb het ook zitten opnemen maar is allemaal erg lang geworden en moet ik eerst knippen en plakken om het online te zetten. Niemand zit te wachten op drie uur aan step 3 video lijkt me. De resultaten waren niet zo goed. Eigenlijk gewoon slecht. Set over set en een geflopte twee paar tegen een flush kostten me de eerste twee tickets. Uiteindelijk heb ik de 6 step 3 tickets kunnen omzetten in één step 4 ticket. Dat houdt niet over.

Vandaag dan maar een beetje de step 4's gespeeld. Dat was zo'n beetje een break-even verhaaltje. Nu heb ik de eerste step 5 binnen, maar zijn er wel 3 step 4 tickets voor gesneuveld. Je praat al wel over aardige bedragen. Die step 4 tickets kostten $215 per stuk en de step 5 $700.

Ook weer een run op de step 1 gedaan. Dit keer 'slechts' 12 tafels tegelijk. Dat liep wel weer goed en huidige overzicht:
Step 6: -
Step 5: 1 ($700)
Step 4: 4 ($215)
Step 3: -
step 2: 4 ($27)
Step 1: 4 ($7,50)
Cash ($249)

Totaal: $1947

Ik ga de kleine stepjes nog even spelen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Kun je het kopje "cash" verklaren? is dat je TOTALE buyin of ....weet ik veel :s. Alvast tnx, Roy

Anoniem zei

Hey Roy,

Hoe is het? Alles goed daaro in HC? Die cash is gewoon cash.

Ik had iets van $780 gereserveerd om me te kwalificeren. Dat wat ik nog op pokerstars had staan zeg maar. Het precies bedrag weet ik dus niet meer. Daarna heb ik er nog weer $600 bijgestort.

Ik wil me niet ten koste van alles kwalificeren. Door het zo te doen hou ik prima in de gaten wat ik geïnvesteerd heb. Als het nodig is doe ik er nog wel wat bij, maar dus niet teveel.

Evertjan