dinsdag 16 september 2008

Weer thuis


Jullie hebben nog een Barca verhaal tegoed, dat komt dus nog. Terugreis verliep niet geheel soepel trouwens, vlucht vertraging en daardoor was ik net twee minuten te laat voor de allerlaatste trein. Ik kreeg tot mijn verbazing wel het geld voor het treinticket terug, maar daarmee was het probleem niet opgelost. Uiteindelijk maar met de taxi naar huis, duur geintje weer, maar een hotel ter plekke boeken is net zo duur en dan ben je nog niet thuis.

Vandaag weer eens online gespeeld. De cashgames liepen niet zo, ik ben ook erg verkouden, tot het grieperige af, mischien dat dat er iets mee te maken heeft. Hoe dan ook besloot ik toernooitjes te spelen. Dat ging wel goed. Twee keer bijna in the money, één keer helemaal in the money voor een paar tientjes slechts. Maar het hoofdtoernooi won ik zowaar. Was niet al te best aan het spelen, kon hem toch binnentikken. Weinig deelnemers dat wel, en een $100 buyin. Maar leverde toch $1800 op of zo.

Het staat allemaal op tape, dus zal ik ooit wel eens online zetten.

Geen opmerkingen: