donderdag 11 september 2008

EPT Barcelona, 2

Dinsdag was er eerst nog een soort van introductie feest. Daar ben ik nog wel even lagns geweest, maar het was toch wel minder dan de vorige keer in San Remo. Er was een award uitreiking. Beste dit en beste dat etc. Niet al te boeiend. Vorige keer was er ook een buffet, en dus had ik (nog) niet gegeten. Deze keer was het minder. Er waren wel hapjes, maar niet vel bijzonders. Dus had ik het niet laat gemaakt en ging ik al snel weer terug naar het hotel. Beetje slapen kan ook geen kwaad.

Het valt trouwens niet mee om hier updates te doen. De internet verbinding is extreem crappy. Ik verwachtte gewoon internet op de kamer, het is ten slotte een 5-sterren hotel. Maar je blijkt wel eerst naar de receptie te moeten voor een code. Maar na die opgehaald te hebben was het nog steeds niets. Maar weer vragen hoe het zit en nu kreeg ik een kabel. Daarmee heb ik inderdaad internet, maar het is net of we met het hele hotel een 14k4 modem delen.

Kortom de updates zullen niet in een hoog tempo komen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ah jammer, lees net dat je er weer eens uitgedonkt ben (glapje). Weer een leuke ervaring er bij en weer een wereldstad gezien. Londen next?

Grtz Roy