zaterdag 20 september 2008

Grinden


Redelijk rustig geweest hierzo. Weer geprobeerd mijn normale leven op te pakken en dat lijkt gelukt. Nieuw is wel veel online spelen, en dat lukt aardig. Nog nooit heb ik zoveel gespeeld, want ik heb altijd de voorkeur aan live pokeren gegeven. Online is alleen minder spannend. Je draait meer volume en feitelijk probeer ik nu gewoon zoveel mogelijk handen te spelen. De cashgames gaan niet zo geweldig, maar de SnG leveren wel weer wat op en ook in de MTT's heb ik een paar keer gecashed. En als je dat allemaal bij elkaar optelt is het wel aardig.

Verder produceer ik nog steeds voor Pokerprofessor. Daar maak ik dus pokervideo's voor en ik zit inmiddels aan nr 21 denk ik. Klik hier voor iets van een uitleg.

En als voorproef dan wat filmpjes van mij, deze gaan over SnG's.
$5 Sng, deel 1
$5 Sng, deel 2
$5 Sng, deel 3

Bevalt het je, dan kun je dus gratis lid worden. Sterker nog, je krijgt zelfs $50 bij wijze van oefengeld. Dit alles met de (ijdele) hoop dat je ooit goed wordt en ze hun geld terugverdienen. Er staan veel meer films daar, niet alleen van mij en ook over No Limit cashgames. Mocht je je spel willen verbeteren, dan kijk er eens rustig rond.

Geen opmerkingen: