zaterdag 6 september 2008

Een goede start van de maand.

Hoewel, het vroege opstaan gaat me nog niet zo makkelijk af. Na jaren niet voor 2:00h naar bed te zijn gegaan slaap je natuurlijk niet ineens om 23:00h of zo. En als dan de wekker wel om 8:00h afgaat kom je aan het eind van de week toch wel wat slaap tekort. Dus gisteren, aan het eind van de week, was ik zo moe toen ik thuis kwam van werk dat ik even ging liggen. Pas om 21:30h kwam ik weer bij, dat was nou ook weer niet de bedoeling.

Maar ok, het pokeren heeft een goede start gekregen deze maand. Vanwege het pokerprofessor verhaal speel ik nu meer op Titan. (Btw, als je daar een account aanmaakt, code 'PROF150' gebruiken!) Inmiddels een beetje beter gewend aan de software en de speelstijl, ben ik langzaam in limieten aan het klimmen. Gewoon op de echt lage limieten begonnen, maar inmiddels heb ik de eerste $5-$10 tafels gespeeld. Nog steeds niet zo hoog als ik wel gespeeld heb, maar het zijn wel degelijk redelijke stakes. Tot nu toe draai ik lekker en heb ik een ruime $500 bij elkaar gesprokkeld.

Ook nog weer wat SnG's gespeeld en ook goede resultaten behaald. Gisteren werd ik twee keer tweede en daar baal ik altijd van. Op de één of andere manier wil ik gewoon eerste worden en een 'leuke tweede plek' hou ik toch nooit echt een goed gevoel aan over. Maar je houdt er wel goede dollars aan over, en hier heb ik ook een goede start gemaakt voor een $900 winst of zo in de eerste week.

Als laatste maakte ik gisteren de fout nog even een MTT te starten. Extra lange limieten en dubbele stacks. De buyin van $300 zorgt er dan toch voor dat het deelnemersveld niet te groot is en dat zijn voor mij de ideale toernooien. Het zat even mee, dus wist ik door te stoten tot aan de finale tafel. Daar viel het zelfs ook nog even goed voor me, maar eenmaal aangekomen bij de laatste drie verloor ik twee dikke flips en vloog ik er uit. Op dat moment baal je natuurlijk, maar het leverde wel een prijs op van $3000. Aangezien ik dus tegenwoordig coach voor pokerprofessor, heb ik het ook voor een groot gedeelte opgenomen. Dat zal nog wel bewerkt moeten worden, want het is meer dan 4 uur video materiaal en dat zal toch wel wat ingekort moeten worden.

In elk geval een goede start dus. En we hoeven ook niet vroeg op voorlopig, want Barcelona is de volgende stap. Wellicht dat ik vandaag en morgen nog wat online speel, maar daarna kan ik mijn koffer inpakken en opweg.

1 opmerking:

Anoniem zei

Meneer Dondergoor, veel succes in Barca. Probeer deze keer nou eens NIET te bubblen. ffs
Gegroet, Roy