maandag 1 september 2008

Hoe nu verder?


Daar heb ik nog geen goed beeld van. Wel heb ik een nieuwe computer besteld. Dat was ook hard nodig, en die zou me comfortabeler online moeten laten spelen. Met twee monitoren, ik geloof 24 inch. In elk geval zijn ze beide 1920x1200. Dat moet genoeg zijn om erg comfortabel 8 tafels te kunnen spelen. En zoveel tafels speel ik toch nooit.

Verder hecht ik meer waarde dan de meesten aan een goede administratie. Dat moet ik op de één of andere manier ook nog voor elkaar krijgen. Voor de life-games heb ik altijd excel gebruikt. Online waren mijn winsten gewoon minder en heb ik er nooit extra moeite voor gedaan. Pokertracker danwel hold'em manager geven wel een beetje een beeld. En ook aan de hand van de cashstromen kun je wel een beetje zien hoe je het doet. Maar eigenlijk vind ik dat niet goed genoeg en wil ik een actiever process. Mischien toch maar weer met excel gaan lopen frunniken.

Maar ok, eerst heb ik nog andere sores. De EPT Barcelona begint binnenkort en dat is het eerste waar ik me op ga concentreren. Zien we daarna wel weer verder.

Vanochtend heb ik gewerkt, wat eigenlijk heel bijzonder is. Nu heb ik een normale baan, dus zo heel bijzonder is werken voor mij niet, maar 's ochtends is wel nieuw. De wekker rammelde me vanmorgen om 8:00h uit bed, of probeerde het in elk geval. Dat viel niet mee en is waarschijnlijk voor het eerst in meer dan 3 jaar dat ik op zo'n achterlijk vroeg tijdstip de wekker gezet had. Het lukte bijna, ik denk zo'n 8:30h dat ik mezelf naar de douche gesleept had. Het zal wel weer wennen, er zijn toch ook tijden geweest dat ik om 7:00h naar het werk ging. Daarmee vergeleken lijkt 9:00h nog vrij laat! We proberen het morgen in elk geval gewoon weer!

Geen opmerkingen: