dinsdag 14 oktober 2008

niet zo veel zin

Vandaag had ik er allemaal niet zo veel zin in. Toch wel even wat video's bekeken en voor de lol limit headsup gespeeld. Dat was de $0,10-$0,20 en dat sloot ik af met een whopping $0,26 winst na 100 handen. Het blijft leuk al levert het niets op.

Eenmaal in headsup mode heb ik ook nog maar even no limit gespeeld. Ook headsup dus en de $100 NL. Weer een mega agressieve stijl gehanteerd met een 'wat kan mij het schelen als ik verlies' houding. Daarvoor speel ik die dingen toch wel een beetje. Echt serieus neem ik het niet. De 10 cent limit speel ik serieuzer. Dan krijg je dit soort handjes:


No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

kakketoe (SB) ($99.30)

Parkiet (Button) ($151.40)

Preflop: Parkiet is Button with 5, 8

Parkiet raises $2.50, kakketoe calls $2

Flop: ($6) 10, 10, 3 (2 players)

kakketoe checks, Parkiet bets $3, kakketoe raises $13, Parkiet calls $10

Turn: ($32) 10 (2 players)

kakketoe bets $25, Parkiet raises $135.40 (All-In), kakketoe calls $58.30 (All-In)

River: ($198.60) K (2 players, 2 all-in)

Total pot: $198.60

Results in white below:

Parkiet didn't show 5, 8 (three of a kind, tens).

kakketoe had 10, K (four of a kind, tens).

Outcome: kakketoe won $197.60




Tja, een carré-tje eruit bluffen lukt niet zo vaak. Maar, zoals altijd zou ik haast zeggen, dan blijkt toch wel weer dat de $100NL spelers niet echt goed met overdreven agressie omgaan. Nou ja, over 200 handjes kun je natuurlijk niet veel zeggen maar ik eindigde toch nog $50 in de plus. Waarschijnlijk sta ik op Titan wel in de min voor HUNL trouwens.

Toen was ik ook nog een beetje in de stemming voor wat SnG's. Die speelde ik trouwens tegelijkertijd. Eerst nog weer een dubbelopje voor $100. Dat pakte goed uit dus $100 erbij. Een $50 wilde niet lukken. Ik was wel lekker aan het knallen maar uiteindelijk knalde ik toch ergens tegenaan. Op de bubble nog wel. Een $100 (geen dubbel op) kwam ik headsup te zitten, maar ik was niet geconcentreerd. Ik vind mezelf al snel favoriet in zulke situatie en hier was het niet anders. Hij speelde veel te voorzichtig en dan moet er toch een alarmbelletje afgaan als hij ineens all-in gaat. Maar ik snap-callde met Ax wat voor mij standaard is, maar niet tegen zo'n tegenstander. Leverde toch een prijsje van $300 op. Als laatste nog een $200. Ik had me voorgenomen wat meer de hogere SnG's te gaan proberen, maar mijn resultaten zijn nog niet echt geweldig. En $200 vind ik wel hoog. Ik wil ook nog minstens één $500 doen, maar die zijn niet makkelijk te vinden.

Ehhh, nou. Die $200 ging wel goed. Eerst supertight gespeeld, toen kreeg ik wat kaarten en werd ik chipleader. Dat was ik nog steeds bij de laatste drie, maar toen liep ik tegen betere handen aan. En met de hoge blinds die je dan hebt stel een chiplead natuurlijk weinig voor. Maar ok, 3e levert wel weer $400 op. Dus een inleg van grofweg $500 en $900 aan prijzen en iets van $50 in de cash. Toch wel weer goed.

Geen opmerkingen: