woensdag 11 februari 2009

Nog meer steps

Eigenlijk wilde ik beginnen met het inspreken online zetten van de vorige step 5 die ik speelde. Maar er liep weer een relaxte step 5 dus daar sprong ik in. Helaas geen goed resultaat al had ik wel een supergoed begin. Twee setjes geflopt en dat gaf me een superstart. Helaas verloor ik daarna KK tegen AQ raakte ik short en had de semi-cooler 77 vs 88. Won nog wel een step 4 ticket die ik speelde en me terugzette naar step 3. Eén herkansing en daarna liep ik met AA tegen 77 aan.

Eén keer was ik er bijna, maar liep met nog drie man tegen een bad beat aan. Verder verloor ik een coinflip waar ik push met AQo en één van die knakkers achter me callt met 66. Dat vond ik erg vreemd, want waarom zou je daar callen met een hoge bubblefactor? Ook na enige analyse lijkt het me een erg slechte call, maar resultaat is wel dat ik er uitlag. Behoorlijke kutdag dus met $1900 aan stepwaarde dat in rook is opgegaan.

Geen opmerkingen: