donderdag 26 februari 2009

Kalleman

Nogal rustig aangedaan wat poker betreft de laatste tijd en in feite ben ik bezig mijn online bankroll uit te cashen. Dat duurt allemaal wel even voordat het is waar ik het wil hebben.

Wat hou ik nog wel online? Nou, er is nog een HU-match van Nederpoker. Dat heb ik al betaald maar als ik het me goed herinner werden het HU-SNG van $11. Dus dat heb ik laten staan. Verder heb ik er nog een 'battle of the planets' ticket. Daar had ik er twee van maar de eerste is gesneuveld toen ik met AdKd tegen A9 aanliep. Dan blijft er nog ééntje over en die zal ik ooit nog wel eens spelen.

Ook op Titan heb ik alles weggehaald behalve $0,02. Die laatste twee cent kon ik er blijkbaar niet afhalen. Nu de deal met pokerprofessor beëindigd is, heb ik er ook weinig meer te zoeken.

Op Everest heb ik op zondag diverse kwalifiers voor de EPT-Choice gespeeld. Die heb ik denk ik 14 of 15 keer gespeeld en maar liefst 5x gewonnen. Dat is duidelijk heel veel meer dan je mag verwachten. Elke keer krijg je drie gold coins, waar je je kunt inschrijven voor diverse toernooien. Daar heb ik er al aardig wat van gebruikt, o.a. voor de Ept Choice en de Sunday 100k. Maar er zijn er nog een stuk of 5 over en aangezien je wel rake moet betalen en dat met echte dollars moet doen en ik er daar ook nog wat laten staan.

Nogmaals, ik ga wel weer spelen, maar eventjes rustig aan. Daar zijn diverse redenen voor. Eén daarvan is dat ik wel aan vakantie toe ben. Dat zou dan mijn eerste vakantie zijn in 5 jaar die niet gerelateerd is aan poker. Verdere redenen waren: het loopt nu voor geen meter, dus wel lekker om eens wat anders te gaan doen dan verliezen :-) Wat betreft belasting en poker wil ik de kat wel even uit de boom kijken. En de deal met pokerprofessor is beëindigd, wat toch ook wel wat opleverde.

Geen opmerkingen: