dinsdag 24 februari 2009

Step 6 filmpjes

Erg weinig gepokerd de laatste tijd. Relatief dan. Zondag natuurlijk nog wel even wat geprutteld, maar de grotere toernooien heb ik laten liggen. Everest ging voor de verandering eens aardig, maar daar heb ik het uiteindelijk niet gered. Ik heb voor het eerst wat meer handen no limit gespeeld, maar de resultaten zijn bagger. Nogal wat coolers als set over set en flush over flush. Echt geweldig heb ik ook niet gespeeld, want ik ben met het één en ander aan het exprimenteren geweest. Daarbij komt ook nog eens dat ik meer dan 10 buyins onder EV draaide. Op de 100NL betekent dat dus $1000 verloren door meer dan gemiddeld pech. Nou ja, echt veel handen is het niet, relatief weinig zelfs.

Ik ben toch nog aan het kijken of ik nog wat aan coaching gaan doen. De nieuwe eigenaren van wat pokerprofessor was hebben in elk geval contact gezocht. Er zijn natuurlijk ook andere opties en desnoods zet ik zelf een site op.

Maar goed, dingen staan nu dus op een laag pitje bij mij, maar ik heb nog wel de step 6 filmpjes gemaakt. Dat ging niet bepaald soepel met een crashende camtasia. Zeer ergerlijk en kost ook veel tijd zo. Maar goed de links voeg ik hieronder toe zodra het uploaden klaar is.

Deel 1 (24 min)
Deel 2 (27 min)

Geen opmerkingen: