woensdag 11 februari 2009

Steps gaan slecht plus film online.

Helaas draaien de steps voor geen meter. Ik had 5x de step 5 gehaald en direct de eerste omgezet in step 6. Dat begon dus leuk maar inmiddels heb ik de rest van de steps verloren. Gisteren kreeg ik 'gewoon' bad beats. Vandaag liep ik met Ad7d tegen AA aan in de eerste step 5. En met K8 tegen ook weer tegen AA in de step 4. Vervolgens werd mijn AA gekraakt door AKs, hij maakte een flush. In het laatste toernooi dat ik nog had werd er vanuit de button geshoved met 66. Ik call met AKo en kon de flip niet winnen. Weer een erg teleurstellend dagje, net als gisteren. Ik heb het nog even snel in SngWiz gegooid en die geeft zo waar met al mijn beslissingen eens. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn want zo geweldig goed is SngWiz niet altijd, maar op dit moment is het toch in elk geval een troost :-P


Wel heb ik de video van mijn succes eerder deze week online gezet. Die staat hier naast. Het is geloof ik wel wat langer geworden dan verwacht, ondanks dat ik er best wat uitgeknipt heb. Voor de echte liefhebbers dus. Het opent in een nieuw zwart scherm dat even moet laden.

Geen opmerkingen: