dinsdag 3 maart 2009

Een frisse start


Zoals ik al ergens had aangegeven en ook diverse mensen al heb verteld ben ik druk bezig al mijn online geld weg te halen. nou ja, druk bezig, zoveel hoeveel je er niet voor te doen natuurlijk, maar veel transacties kosten toch een paar dagen tijd. In elk geval heb ik nu geen geld meer online staan en we gaan kijken hoeveel we daar van kunnen maken.

Bij vrijwel elke site krijg je tegenwoordig VIP-points, summit points, titan points of hoe ze het ook maar noemen. Mijn bedoeling is om te kijken wat ik met deze punten kan en dit uit te bouwen naar een leuk bedrag. Van $0 naar $100.000,- of zo lijkt me wel wat :-)

Eigenlijk wilde ik er de tijd voor nemen om weer wat op te bouwen en ik denk dat ik dat nog steeds doe. Maar men wilde dat ik alvast begon met video's maken voor de site die pokerprofessor heeft overgenomen. Daarvoor heb ik een account aangemaakt waar €80 (=$100) op gestort is en het eerste filmpje is inmiddels gemaakt. Mijn poker-'carrière' ben ik begonnen door op betsson.com de $0,25-$0,50 fixed limit te gaan spelen. En wel full ring, iets dat ik tegenwoordig toch wel heel zelden nog speel. Voor mijn eerste video leek het me wel toepasselijk dat ik daar dan weer begon en zo gezegd zo gedaan. Het is voor de beginners natuurlijk en ik vrees eigenlijk dat het net iets te snel gaat voor beginnende spelers, maar goed dat is dan weer een verbeterpuntje voor de volgende keer. Ik zelf had er wel lol in om het weer eens te spelen en heb ook nog eens heel goed gedraaid.

In totaal heb ik in iets minder dan een uur 203 handjes gespeeld en daarmee $28 gewonnen. Volgens HM is dat $31/uur en dat op de kwartjes tafel!! Uiteraard heb ik dan ook achterlijk veel mazzel gehad en deze rates zijn natuurlijk niet vol te houden. Er staat me iets van bij dat ik jaren geleden tot aan de $3 per uur kon doen.

Hoe dan ook, ik ga voor mezelf één of andere challenge doen, waarin ik dan probeer van $0 naar op diverse sites te gaan. Zodra ik eruit ben wat ik precies ga doen horen jullie het van me, maar op dit moment heb ik geen haast om er mee te beginnen. (Al heb ik er nu wel erg veel zin in.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Evert, ik had ook een slechte run en verloor 1000 dollar van mijn bankroll, besloot ook rustig aan te doen en meer freerols te spelen: SHIP IT: geplaatst voor

http://www.everestpoker.com/nl/promo/epec-live

Mag nu nederland vertegenwoordigen in Sardinie. Good luck with your challange

Parkiet zei

Hallo Anoniem,

Nederland vertegenwoordigen heet dat? Klinkt mij meer als een vakantie in de oren! Maar goed het ziet er leuk uit daar en ik hoop dan ook dat je er veel plezier hebt en misschien nog een mooie prijs wint ook!

Evertjan