maandag 5 mei 2008

Weblog van de maand en TSOP begint


Al een tijd terug had ik me aangemeld bij pokerweblogs.com. Een overzicht van diverse weblogs die ook over poker gaan. Op de één of andere manier kwam mijn site niet in die overzichten voor, maar ondanks mijn geklaag kon het probleem niet worden opgelost. Van de week kreeg ik echter een PM, net als velen op deze site, met een uitnodiging voor een freeroll. Direct maakte ik gebruik van de reply mogelijkheid, en dit keer werd het probleem wel opgelost. Naar het bleek was het een vlaggetje in de database die om onverklaarbare redenen verkeerd stond. (Dat heb ik nu nooit!)

Ok, nu komt de site dus in hun overzichten voor, en niet alleen dat: ze hebben ook een 'weblog van de maand' en blijkbaar wordt deze site daar goed genoeg voor gevonden, want deze maand valt mij dus de eer.

De timing is een beetje onhandig, want ik heb nog steeds geen internet. En het ziet er ook niet naar uit dat dit op korte termijn hersteld zal worden. Qua pokertiming is het wel handig. Want vandaag begint de TSOP en ik speel in elk event. Elke dag poker van 14:00h tot 03:00h. In de toernooien heb ik daar nog nooit wat gepresteerd, maar de cashgames hebben dat tot nu toe elk jaar gecompenseerd. Nu lopen de cashgames de laatste tijd voor geen meter, dus hopen dat deze keer de toernooien eens wat opleveren.

Geen opmerkingen: