maandag 18 mei 2009

TSOP, laatste dag



Slechts een korte update want het is al laat. Vandaag stond het €300 buyin op het programma en de kaarten vielen ineens goed voor me. Helaas helaas helaas kon ik de headsup niet winnen, dat vond ik wel heel erg jammer. Zachtjes uitgedrukt. Maar ja, vooraf teken je natuurlijk voor een twee plek en het leverde ook nog aardig wat op want we hadden een deal gemaakt.

Vandaag komt er geen verslag want ik ben erg moe en zo, maar pokercity heeft wel het één en ander bijgehouden. Er staan ook twee korte interviews met me. Ik weet niet of de link lang actueel blijft maar op dit moment is het hier te vinden.

6 opmerkingen:

Olivier S zei

Proficiat met je topprestatie en je mooie cash!!

Anoniem zei

Ha eefje. Gefeliciteerd! Toch nog goed gegaan allemaal lees ik!

Anoniem zei

Sorry, dat was ik dus he! Je zussie. :-)

Anoniem zei

Lekker Evert! (ps hoeveel rebuys heb je gedaan?) Ik had ook een leuk pokeravontuur: zie laatste item AT5 nieuws di 12 mei:

http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/3259

mzzl Mark

Anoniem zei

Toch maar goed dat ik die Erdinger aan heb laten rukken ;) Blijkbaar heb je vorig jaar een trent gezet daar in die zaal.

Normaals feli met je behaalde resultaten.

Roy

Parkiet zei

Hey Mark,

Het was een freezeout, dus geen rebuys gedaan. Ik heb je pokeravontuur even gezien, zag er wel relaxed uit. Gratisd vakanite met kans op een leuke prijs, zo zag het er uit in elk geval!

En de rest: bedankt voor de felicitaties.