zaterdag 2 mei 2009

Overzichtje


Gisteren laatste tijd weinig bijzonders gedaan wat poker betreft. Donderdag en vrijdag hoefde ik niet te werken, dus zou er meer ruimte moeten zijn om te pokeren. die ruimte was er ook veel maar heb ik niet benut. Wel wat gespeeld natuurlijk maar de $10's willen om de één of andere reden niet lukken. De tweede run van 100x$10 ging wel beter dan de eerste. Maar waar ik het best presteerde was ik voor mij gevoel het minst aan het spelen. En andersom, vrij veel beats gehad. Geen leaderbord resultaat dus hoewel er het tot op het laatst in had gezeten. Allen in de laatste run van 9 STT's cashde ik maar één keer en dat was nog een derde plek ook nog.

Resultaat per limiet:
- FPP: $77,-
- $5: $335,50 + $60 Leaderbord
- $10: -$19
Voor een totaal van rond de $440 dus.

Geen opmerkingen: