dinsdag 8 juli 2008

En we zijn er!


Jawel, het is gelukt. Veel eerder dan verwacht eigenlijk. Met name de $50 SnG hebben een goede bijdrage geleverd. En ook het slechte weer van vandaag trouwens.

Vanochtend, vrij laat eigenlijk al wandelde ik zoals gebruikelijk richting werk. Het zag er wel donker uit, maar met paraplu op zak kan ik wel tegen een beetje regen. Het ging van drup drup drup, geen probleem, tot een turbo-storm binnen een paar seconden. Als je vandaag een keer of wat naar buiten hebt gekeken dan was het de grootste gedeelte van de tijd windstil, om dan ineens een soort horizontale regen te produceren. En daar sta je dan met je plu'tje. Ik vond nog wel ergens een plek om te schuilen in een één of ander bouwvakkers keet. Toen de wind wat minder was geworden besloot ik weer verder te gaan. Maar tien meter later draaide ik me toch maar weer om, om thuis te gaan werken en vooral eerst droge kleren aan te kunnen doen.

Als ik thuis zit dan hou ik toch eerder op met werken, en ook is er dan geen reistijd zodat er meer tijd is om te pokeren. Eerst wat cashgames, maar toen die minder liepen ben ik verder gegaan met de SnG's.

Oh, ik ben er ook achter waarom ik zoveel 'geknoeid' zoals ik schreef in een eerder bericht. TM had niet alle SnG ingelezen, zodat ik minder winst had dan ik dacht. Dat probleem lijkt opgelost nu.

Ik heb $1039,77 op Pokerstars staan, waarmee de challenge bereikt en dus ook beëindigd is. Er waren 119 SnG voor nodig. Wat statistieken voor de kenners:

ROI: 46,5% - ITM 42,9% - Avg Min: 51 - $/hr $28,3 Avg buyin: $19,55 - $won 1085

En dat zijn extreem lekkere stats. Met name de $50 Sng hebben het goed gedaan. ROI = 133.8% en dat is gewoonweg extreem hoog. Ter vergelijking: om een shark-status te krijgen bij sharkscope moet je een ROI hebben van minimaal 15%. Dan hoor je bij de top 10% van de wereld zeg maar. Het zijn maar 7 SnG geweest, dus de stats zijn verre van betrouwbaar, maar het heeft wel $515 opgeleverd.

Het is allemaal goed gegaan, en ook veel sneller dan verwacht. Eens nadenken over de volgende challenge. Iemand een idee?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

top, leuke blog ook!

Anoniem zei

- Een tweede Nederlandse Braclet?
- 2x Sit en Go van s 500
- Van 1000 naar 10.000 binnen 24 uur