vrijdag 4 juli 2008

Pokerstars, op naar de $1000


Had ik mezelf ten doel gesteld van $0 naar $1000 te gaan, maar dat is al mislukt. Dus even $100 gestort en proberen we daar $1000 van te maken. Dat gaat achterlijk goed. Gisteren deed ik weer zo'n 2x$10,$20,$30 run en cashde ik alle vier. Vandaag even een run gedaan en dat ging heel wat minder. Twee keer gebubbled en op een andere tafel lag ik er al eerder uit. Alleen de $30 speelde ik nog toen ik met Ks2s all-in ging vanuit de SB. De BB callt met JJ maar de flop was met twee schoppens, en belangrijker een koning, extreem gunstig. Dat leverde ook het nodige gescheld op over hoe slecht ik wel niet was en zo. Maar goed, vanaf dat moment was het een eitje, vooral omdat de kaarten me gunstig gezind waren. Ik gooi er twee short-stacks uit en in de headsup had mijn tegenstander de pech JJ te krijgen tegen mijn KK.


Niet belangrijk, maar wel leuk is dat ik mijn shark-status op sharkscope weer terug heb. Die was ik ineens kwijt namelijk. Het blijkt dat je een minimum avarage profit moet hebben van $5, en met de $1 SnG die ik dus een tijdje terug heb gespeeld is dat natuurlijk niet te doen. Mischien voelen mijn tegenstanders zich dan wel als deze man hier rechts in zijn kajak. Ik doe er in elk geval mijn best voor.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He Parkiet,

ik heb al je blogs gelezen tijdens het sng-en. Leuk om je avonturen mee te maken en je droge humor ligt me wel!

keep it up!

drvolvo

Anoniem zei

Hey heb jij er ook een tijdslimiet aan vastgehecht? 0->>1000 in 1 week?

Parkiet zei

Hey drvolvo,

Het is altijd leuk om reacties te krijgen, zeker als deze ook nog complimenten bevatten. Dus dank je wel!

Parkiet zei

Hallo pokerclub,

Nee, ik heb er geen limiet aan vastgesteld. En zeker niet een limiet van één week. Ik ben geen student die alle tijd heeft om te pokeren. Ik moet ook nog een beetje werken, en probeer twee keer per week 'live'te spelen.

Verder zijn SnG's niet mijn 'main game'. Meestal speel ik fixed limit hold'em, en als er dus juicy limit tafels draaien dan ga ik dat spelen in plaats van Sit & Go's.