vrijdag 18 juli 2008

Nog een step 6

We pokkelen door en vandaag was een redelijke goede dag. Wat Sng's gespeeld, een $20, $30 en $50. Grappig genoeg blijkt uit mijn stats dat ik verlies draai met de $20 SnG's. En ook deze keer kon ik niet cashen in de $20, net zomin als in de $30. Maar de $50 won ik voor $225. Inleg $110 totaal dus weer een beetje winst. Verder heb ik de limit cash-games weer een beetje opgepakt. Zoals ik al eerder heb aangegeven: op pokerstars heb ik nooit veel bijzonders bereikt dus de limieten die ik bereid ben te spelen zijn dan ook vrij laag. In dit geval speelde ik de $1/$2 en ook daar had ik een lekkere run en pakte iets van $100. De SnG's zijn eenvoudiger en winstgevender, maar ik vind limit gewoon leuker. Tja. Ook op Everest heb ik heel even gespeeld, naar ik meen de $5/$10. Soepel tafeltje, kleine winst.

Maar het belangrijkste pokerevent van vandaag was wel de tweede Step 5 S&G die van start ging. Feitelijk was het een eitje deze keer want het zat redelijk mee. Ik raise 88 en een kleine reraise betaalde ik. Flop K8x. Beetje lullig als hij hier KK zal hebben, maar het bleek AA te zijn en het ging erin op de turn. Verder pakte ik op het juiste moment KK op en later won ik de eerste de beste coinflip om de prijzen. Weer een step 6 erbij dus en daar ben ik blij mee. Nu heb ik 3x een step 5 à $700 en 2x een step 6 à $2100. Totaal $6300 waar ik niets mee kan dus. De step 5s zijn al moeilijk te vinden, en de steps 6 dus nog moeilijker. Plus die zijn toch nog weer een tikkeltje zwaarder.

Geen opmerkingen: