zaterdag 19 juli 2008

Meer steps.

Deze blijven goed gaan. Net als de regulier SnG's. Inmiddels koop ik me ook weer een ebetje in voor de kleine Steps, vrijwel altijd Step 1. En hoevel ik er precies gespeeld heb weet ik zo niet, maar in elk geval is er één doorgezet naar een step 4 à $215. Ook heb ik net weer een step 5 gespeeld en tralalala, weer gewonnen. dit keer kwam er wel een bak mazel aan te pas. ik daalde wat in chips en KQs moets dan maar all-in op de button. Dat werd gecalld door AQs maar de juiste flush viel. Met A8s verloor ik van KTo, ik dubbel weer met KK. Zulke handen moet je toch even oprapen op het juiste moment.

Met 4 man pushed er één al-in. En aangezien hier iedereen op zo'n beetje 10xBB zat vond ik dat ik met A3o voor lag op zijn range. Is waarschijnlijk ook wel zo, maar enig rekenwerk (ICM) leerde dat ik desondank beter kan folden vanwege de ongebruikelijke uitbetaling. Nou ja, ik zat tegen A5o en hitte mijn 3. Laatste hand was een coinflip van 88 tegen AK. De K op de river maakte me blij.

Huidige stand:
1x step 4 à $210.
2x Step 5 à $700.
3x Step 6 à $2100.
Total waarde $7910. Maar nog steeds geldt: ik heb er niets aan want het is niet uitcashbaar. Het verhoogt alleen de kans dat ik weer eens een EPT kan spelen.

Geen opmerkingen: