zaterdag 16 augustus 2008

Ziekerig


Weinig gebeurd de laatste tijd. Ik was sinds dinsdag niet zo lekker in orde en heb om die reden ook niet gewerkt. Of in elk geval ben ik niet naar het werk geweest. Een groot gedeelte van de tijd heb ik toch afwisseld in bed en op de bank doorgebracht en bijster boeiend om daar over te schrijven is dat natuurlijk niet.

Toch heb ik wel een beetje gepokerd, je moet wat doen ondertussen. Maar dat had ik beter niet kunnen doen. Mijn goede run met Sng's was ineens afgelopen. Meestal doe ik een run van 4 SnG's en twee van deze runs niet cashen is extreem uitzonderlijk. Maar nu heb ik iets van 18x niet gecashed. Echt heel vreemd. Het zat ook niet mee, KK tegen AA, een keer of zes QQ tegen AA danwel KK, AQ bij hoge blinds tegen AK. En dat zijn dan de handen die me zo te binnen schieten.

Dan maar wat MTT's (grote toernooien). Een paar keer zat ik er wel bij, maar geen echte resultaten. Weer zo'n frustratiebeat op Everest. Ik had er zo'n beetje mijn geld weggehaald omdat ik op andere sites wilde gaan kijken, maar de games daar blijven juicy. Niet te geloven soms wat een donkeys in die toernooien zitten. Dat bleek hier ook wel weer. Elke pot kent toch wel een paar man die naar de flop gaan. Steals hoef je niet te proberen lijkt het wel. Een 60% VPIP-er limpt weer eens, ik raise hem met KK, maar niet teveel. Mijn hand is wel zo goed dat ik hem niet direct uit de pot hoef te blazen. Flop komt QJx en hij bet het minimum. Nu er draws liggen en hij aangeeft gehit te hebben wil ik ook niet meer moeilijk doen en ga gewoon all-in. Een echte dikke stack had ik niet meer, en hij callt dan ook direct met J9. Er ligt tenslotte een J op de flop.

Deze pot verloor ik, maar wat een doedelzak weer. Met dit soort spelers blijft het wel interessant om zo nu en dan toch even rond te kijken daar. Dit keer liep het verkeerd voor me af, maar het gebeurt zelden dat je de chips zo makkelijk er gunstig inkrijgt.

Vanavond wordt het allemaal toernooitjes snuiven. De meesten freerolls waaraan je mag meedoen als trouwe klant zeg maar. Slechts twee 'echte' toernooien die ik gepland heb. we zullen zien wat er van komt.
----------------------------------
De freerolls werden niks. Maar dus besloot ik weer een paar SnG op te pakken. Ik had er ook een paar als warming up gedraaid voor de grotere toernoeien en eindelijk lukt het weer een beetje: 2x$20, 1$x30 en 5x$50. Inleg $320 + $32 = $352. Ik won een 20 en de 30. Twee keer 2x in de 50 en een keer 3e. We halen er dus $650 uit. weer eens wat winst.
Ook was ik twee 'echte' toernooien van plan, maar het is er maar eentje geworden. Daar vloog ik net uit. Met QQ loop ik tegen AA aan. Ik voelde al wel nattigheid, want hij was erg tight. Maar vond toch dat ik QQ niet kon wegleggen met zulke hoge blinds. 20e geworden voor $430 (inleg $109). Niet echt waar je op hoopt als je zover bent gekomen, want de 1e prijs is iets als $11000 of zo.

Geen opmerkingen: