woensdag 9 april 2008

Hotel Globo


























Het vakantiegedeelte begint een beetje in het water te vallen. Gisteren was er geen zon, maar ok. Het weer was verder nog wel te doen. Vandaag regent het gewoon de hele dag en de voorspellingen voor morgen zijn niet anders. Ondanks dat heb ik nog wel een hele wandeling gemaakt, maar sokken waren al doorweekt en toen de eerste waterstraaltjes hun weg over mijn rug vonden vond ik het ook wel best. Mijn nieuwe fototoestel bevalt me trouwens prima. Volgens mij zit ik al over de 350 foto's, en dat is best veel voor mijn doen.

Komj je het hotel binnen, dan hangt er een groot schilderij. Beetje oude rembrandt/van gogh stijl (voor mij is dat zo'n beetje hetzelfde :-P). Zeg maar oud. En mijn hele kamer is hier beschilderd op een heel bijzondere manier. Naar blijkt door de zelfde schilder. Het is een ronde koelvormige kamer, en hierboven zie je wat foto's.

Geen opmerkingen: