vrijdag 18 april 2008

Weer terug


Voor de verandering verliep de terugreis vanuit San Remo nagenoeg vlekkeloos. Het was ook een stuk goedkoper, want terug ging ik met de trein à €12 in plaats van een privé chauffeur.
Gisteren weer in HC gespeeld en daar wees iemand me op een foto op pokernews. Er staat wel een verkeerde naam bij, maar ik werd herkent aan de manier waarop de chips zijn opgestapeld.
Nah, goed. Gisteren weer eens de €50 rebuy gespeeld. Een paar regels blijken veranderd, waaronder de beginstack. Ik dubbel in de rebuy-periode met 88 tegen AdQd en met de add-on doe ik dan wel redelijk mee. Helaas knoei ik iets met QTo op een J9x board.
Verder doe ik weinig todat er 4 limpers zijn op 100-200 level. Ik heb iets van 2400 en dan is AsTs wel genoeg om all-in te gaan. De button callt met 76o en hij hit. Ik hou nog 900 over en dat gaat erin met 77 op SB vs BB, geen call. Vlak daarna weer all-in met een goede hand ook nog: AKo. Een reraise door TT, geen hulp en wachten op de cashgames.
Daar kreeg ik niet veel bijzonders. Ik won een paar kleine potjes met wat zwakke blufs en verloor er ook een grote pot mee. Ergens flopte ik nog een set, maar kreeg niet echt veel actie op een drawy board. Degrootste pot die ik won was wel toen ik een raise callde met 3s2s. Flop komt A8J meende ik, met twee schoppens in elk geval. Turn een 4 river een 5. Die backdoor straat zag men niet aankomen en dat was dan de enige substantiële pot van de avond. Dat maakte wel wat goed, maar ik sloot toch wel af met een klein verlies.

Geen opmerkingen: