maandag 7 april 2008

San Remo, toerist


Mijn laatste update vanuit San Remo vermoed ik. Ik blijf hier nog wel een paar dagen voor een korte vakantie, maar verwacht niet al te veel updates te doen. Gisteren nog wel even gespeeld, weer een erg relaxte tafel, maar kon weer geen potten breken. Extreem losse spelers allemaal, dus de eerste twee levels heb ik letterlijk geen enkele hand gespeeld. Toen was het weer eens van call, call, call, call en besloot ik een squeeze te doen. Duidelijk te merken is de reactie van de tafel: die zien ook wel dat ik geen hand gespeeld heb en nu ineens raise. Maar echt uitmaken deed het niet, ik werd toch twee keer gecalled. De flop was me droog genoeg om een c-bet te proberen, maar een rasechte italiaan callde. En aangezien ik deze knakker al met 22 in een 4-way pot had zien downcallen probeerde ik verder maar niets meer. Ik won nog wel weer wat met AA. Hetzelfde liedje eigenlijk. Ik raise, 4 callers. Flop TT8, beetje jammer zo'n flop. Je hoopt eigenlijk dat iemand top pair hit en je gaat afbetalen. Maar ok, ik won de pot maar dat was ook de enige pot die ik won. Ik probeerde nog iets van een steal, maar de SB ging direct all-in. Dat was geen italiaan trouwens, en wel degelijk een redelijke speler. Ik call nog een keer een raise met AcJc maar drie lage ruiten op de flop. Laatste hand was dan weer een EP raise waar ik 99 heb. Ik lig waarschijnlijk iets achter op zijn range, dus all-in gaan leek me niet prettig. Zeker ook aangezien daar nog wel licht gecalled werd. Ik call dus met het idee te pushen op een veilige flop. Die komt, ik geloof iets als J52r. Nu vond ik dat ik niet meer kon folden. Hij zal AK,AQ mischien nog ATs/KQs nu wel folden. Eventueel zelfs TT. Maar niet AJ en dat was wat hij had en had was weer voorbij.

Er is nog een kwalifier voor Monte Carlo, waar iemand me bijna lekker voor maakte, maar ik laat het gaan. Dan even wat eten en een biertje erbij en dan merk je hoe vermoeiend dat pokeren is. Het is net als met schaken, je merkt er weinig van, totdat het voorbij is. Gisteren voor mijn doen ongewoon vroeg naar bed gegaan en geslapen als een blok. Ook vandaag heb ik weinig gedaan. Beetje relaxen, wat fotootjes nemen en bijkomen van de vermoeienissen. Nog een paar dagen de toerist uithangen hier, maar geen poker meer.

Geen opmerkingen: