dinsdag 29 april 2008

Poker op een laag pitje

Er zijn weinig updates geweest de laatste tijd. Dat heeft twee redenen. Ten eerste poker ik op dit moment niet zo veel. De EPT San Remo ligt nog niet ver achter ons, en volgende week begint weer de TSOP, of tegenwoordig heet het de Twente Classics of Poker. Kortom er wordt genoeg gepokerd binnenkort. Een andere niet onbelangrijke reden is dat mijn internet er uitligt. Als ik het goed heb begrepen heeft het ermee te maken dat ik iets niet betaald heb. De internet verbinding heb ik wel betaald. Dat is gemachtigd en ook daadwerkelijk afgeschreven. Een beetje vaag allemaal maar goed.

Dus nu een paar dagen rust en dan kunnen we er weer een week vol tegenaan met de Twente Classics. We zullen zien welk toernooi ik dit keer bubble.

Geen opmerkingen: