maandag 19 januari 2009

Eindelijk weer eens een redelijk resultaat

Nu ben ik o-zo moe, maar het was een vruchtbaar dagje vandaag. Geen grote wonderen verricht, dat niet. Op Everest bakte ik niet wat. Ook de SnG's willen daar niet (meer) lukken. Weer ging ik er op de nubble uit. Nu hebben ze wel de kwalifiers voor de Ept Choice, daar wist ik er wel weer één van te winnen. Dus iets van $500 ingelegd en $330 uitgehaald.

Titan was een stuk beter. De $100 SnG's zijn bijna niet meer op de starten, dus moest ik het maar met de $50 doen. Daar wist ik er zowaar twee van te winnen. Een derde sneuvelde al vlot en ook de $100 (5k garantueed) werd het net niet. Twaalfde. Klinkt redelijk maar het is een klein toernooi dus niet eens in de prijzen.

Het main event werd wel wat. Met een buyin van $320 is het best een heftig toernooi. 800 deelnemers of zo en uiteindelijk werd ik 23e. De SB schoof het erin met J5s en ik call met 88. Turn en river een J. Daarna een soortgelijk verhaal maar omgekeerd. Ik schuif het erin met Q5s wat net op het randje was, en de BB callde met 99. Gelukkig flushde ik hem. Mijn laatste hand was AQs waarmee ik het erin schoof. BB callt met TT en ik flopte erg goed, namelijk flush draw plus twee overkaarten. Helaas, helaas en niet echt een grote cash. Vóór het toernooi teken ik natuurlijk voor een $1500 cash, maar als je in zo'n duur toernooi 23e wordt valt het toch een beetje tegen.

Maar goed, morgen ziet het er waarschijnlijk beter uit.

Geen opmerkingen: