zondag 25 januari 2009

Heeellloooo


De zondagavond toernooien begonnen zoals altijd met op Everest het main event. Maar daar waren de eerste $200 dollar al snel verdwenen. Als eerste had ik QQ. De flop kwam niet zo handig tegen twee spelers, namelijk 5JK. Doorbetten leek me niet zo nuttig dus ik check en call een bet. De turn blanked en gaat check-check. De river komt weer een koning en hier betaal ik heel snel zijn riverbet. Hij zal toch niet zo makkelijk een koning checken op de turn hier. Dat klopte, maar helaas had hij runner-runner flush gemaakt. Een raise gecalld met Th3h, bluf mislukt op de flop en twee hartens op turn en river.

Kan gebeuren, en we zaten nog diep genoeg dus geen nood. Daarna kreeg ik zowaar weer een tophand met KK in de big blind. Diverse limpers en ik raise 10x de blind. Zou genoeg moeten zijn zou je zeggen maar één speler vond het nodig te callen met 96o. Er lag een zesje of een negen op de flop, dat weet ik niet meer. Hoe dan ook het ging er in en een 6 én een 9 op turn en river sloegen een nog groter gat in mijn stack.

Maar we doen nog steeds mee en ik pruttel weer een beetje terug. En zowaar krijg ik weer KK. Een losse limper voor me en ik schuif het erin met KK. Hij callt met A8 en voor de verandering deden de 'ace-magnets' hun naam eens geen eer aan. Geen aas te bekennen deze keer. Wel twee achten op de flop en dat was het dan.

Twee site events op Everest sneuvelden doordat ik tegen AA aanliep. En het laatste event sneuvelde doordat ik met AK tegen AQ zat. Flop kwam nog wel met een koning, namelijk KJT zodat de AQ een straat heeft.

Nu ben ik niet echt tilterig en hier had ik ook niet het idee dat ik aan het tilten was. Maar het werd me wel duidelijk dat ik toch niet zo heel lekker speelde. Op Titan gebeurde me ook zoiets en daar had ik de river nooit moeten afbetalen. Toen heb ik me voor alle toernooien waar ik me al had ingeschreven direct weer uitgeschreven. Dat is toch wel een paar honderd dollar bij elkaar en om dat weg te gaan zitten donken terwijl je zo aan het spelen bent leek me niet handig. Dan kan ik er beter Hello Kitty Laarzen voor kopen of zo.

Even een pauze ingelast en na een uurtje of zo maar weer gaan steppen. Dat ging wel goed. Ik heb het opgenomen en dat gaat om twee step 4's. Met als extra'tje twee step 3s. Dat zal tzt wel als video beschikbaar komen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Evert,

Nou weet ik toevallig waar je Hello Kitty laarzen kan halen! :D

Groetjes Hello Kitty

Parkiet zei

Hallo Kitty,

Nou, ik kon ze niet vinden. aleen hier maar die zijn niet mooi en al uitverkocht.