woensdag 28 januari 2009

Step 4

Inmiddels heb ik al mijn pokerstars cash gebruikt om er steps mee te spelen. Op een gegeven moment had ik geen zin meer op telkens de step 1 te spelen dus heb ik me maar op step 3 ingekocht. Dat lijkt me de meest lucratieve step. Inmiddels speel ik voornamelijk de step 4's. En mix ik de step 3 erbij. Daar gaat het maar moeizaam, maar vandaag, ondanks wat bad beats in het begin, heb ik er toch wat bij kunnen sprokkelen.

Zondag begon ik met $500 aan cahs, 8x step 4 en een step 5 ticket. Totale waarde, $2920. Sindsdien 33 steps gespeeld en de huidige stand is: 1x step 3, 2x step 4 en 4x step 5. Kortom er blijven steeds minder tickets over maar ze worden wel steeds hoger. De cash is dus op maar de tickets hebben een waarde van $3312. Dus wel winst in feite.

Ook heb ik weer het één en ander opgenomen en van commentaar voorzien. Het zijn wat kleinere video's geworden en waarschijnlijk alleen leerzaam voor diegenen die deze steps ook spelen.

Step 4, eerste sessie, deel 1

Step 4, eerste sessie, deel 2
Step 4, eerste sessie, deel 3

En een tweede sessie:
Step 4, tweede sessie.

Geen opmerkingen: